Dah dua tiga hari aku sign in ke blog ni. Ermm. tak tau ada cerita apa. Hari ini agak membosankan walaupun banyak bende bende yang aku kena buat. Follow-up lah, call customer lah, nak call lawyer lah...tapi yang aku heran macam jari jemari aku ni berat sangat nak talipon dorang. Jadi aku tau lah sangat sangat yang i need a rest. I wouldnt take long. Not even a day. So....SO WHAT??
So i just called on of my friend. Ermm. luckily he is around and available and according to him he was just about to call me to ask me out for lunch when he received my call. What a coincident (boto ko tak boto spelling den nih)....Korang fahamkan....ok la.
I am going to shower myself. Nak wangi wangi nie...
I catch with you guys later. Mana ler tau, lepas bersantai dan bersembang-sembang dengan member ni nanti i get myself motivated as usual to do all my works. Very hope. Aminnnnn
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment